OS-hoppningen

Har inte hängt med riiiktigt lika bra i OS-ridsporten de senaste två dagarna. Måste säga att man blir lite trött av att det är så mycket hela tiden. Det är ju jääättekul men samtidigt så blir det lite stressigt när man vill se allt och det är flera timmar varje dag. Skulle vara roligare om det gick ridsport på tv typ en gång i veckan! :)

Men skall icke klaga! Det jag har att säga om OS-hoppningen är väl (som så många andra också har nämnt) att det är trist att Casall blev skadad så att RGB inte kunde rida slutet av individuella hoppningen. Som lag kom "vi" ju sexa och det är ju verkligen inte fy skam!

Det har varit jättekul att kolla hoppningen tycker jag, och se alla fina hästar och duktiga ryttare. Herregud vad högt de hoppar alltså haha. Även om jag vill utvecklas inom hoppningen så känner jag ändå att det finns vissa gränser ;)

Ska bli kul att se hur det blir i sluttampen på dressyren också!


Casall La Silla på veterinärbesiktningen under gårdagen. Foto: SvRF.
 
Här är en intervju med Rolf-Göran angående skadan och beslutet att inte starta i sista momentet.

Kommentarer
Postat av: Daniela - Tävlingsryttare

Hej!
Har du haft en bra dag?

Om du har tid får du gärna titta in på min blogg, tror du kommer gilla den ;)

2012-08-09 @ 15:29:45
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0