Hööks

Idag var jag inne på en Hööksbutik som öppnade här i området ganska nyligen. Ja, kanske några månader sedan men ändå. Hade inte varit där innan. När jag var en liten tös brukade jag jämt shoppa på Hööks postorder. Alla brukade skoja om att jag hade allt förutom en häst. Till mitt förtret! Men en dag!
Än så länge känns det dock lite skrämmande (och dyrt) med egen häst och jag känner mig nöjd om jag får låna. ^^
Hur som helst hade jag tänkt köpa ett par riktigt varma ridskor. Hade spanat på dessa, som endast kostar 279 kr just nu. Har haft ett par liknande förut som var grymt sköna, OCH varma. Men de här var inte alls sköna. Provade två andra par som också var ganska billiga, men ingen lycka där heller. Känns ju onödigt att köpa något, trots att det är billigt, om det inte är bekvämt. Eller ja alltså, dessa var inte obekväma men de glappade liksom bak i hälen. Trist. Men, köpte i alla fall ett par varma sulor till mina nuvarande jodphurs som jag hoppas kan värma lite. Och även nedanstående supersöta ridstrumpor med bra stöd, för bara 49 kr (2-pack)!

Kommentarer
Postat av: polly

Haha.. det där känns igen, man har allt utom häst.. Det e tom kul att kolla täcken o grimmor, men det kanske är överkurs.. ;)

2012-01-18 @ 20:58:20
Postat av: Jen

Polly: Ja eller hur! Haha. Åhh en dag! ^^

2012-01-18 @ 21:33:48
URL: http://hastterapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0