Easy Rider!

Åhhh yes! Hittade precis Easy Rider-skorna från Mountain Horse som jag letat efter senaste året. Kanske har jag varit blind eller så har de helt enkelt inte funnits i butik? However finns de nu att köpra på Horsemeup.se för 799 spänn. MÅSTE HA!


Jag hade såna här på början av 90-talet men de var ett strå vassare. De hade lila detaljer. Åh vad fina de var. Och sköna och perfekta att ha på sommaren både i stallet och när man rider. Så dessa ska införskaffas så fort jag kommer hem. Ska även unna mig ett par nya ridbyxor (eftersom att de enda jag har hemma är diarréfärgade) och ett par short chaps för att få lite bättre stöd.

Någon som har tips på short chaps som inte är gjorda av djur? Vill helst ha mockaimitation. Och svarta ska de va! :)

För övrigt peppar jag inför ridning på onsdag men har sjuuuk hästabstinens och vill inte alls vänta så länge. Får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Amanda Decibel

Åh de där skorna är BÄST! Vill själv ha ett par nya och hade också de där bruna eller med lila för många år sedan! Riktig kvalitétssko! Gillade ordet "Diarréfärgade" btw, ha ha!

2012-04-10 @ 00:07:23
URL: http://www.amandadecibel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0