Hööks-shopping!

Wohoo! I dag ska jag till Hööks och shoppa nya ridbyxor. Will be nice! Hoppas de har några snygga inne i rätt storlek och så.


Det blir nog några av dessa fyra par. Fast om jag tar modellen i rött eller vitt så blir det nog i en annan färg. Typ svart. Mest sugen är jag nog på de rutiga ändå. Och lite på de jeansaktiga, trots att jag redan har ett par sådana. Men de är bara tygskodda samt lite för stora. Dessa ser så sköna ut.

Dessutom är det 10% rabatt just nu, så det är ju perfekt! Ska även titta på shortchaps men tror inte jag kommer köpa både och. Blir too pricy trots rabatten.


Kommentarer
Postat av: Jonna - tanneryttarna

kul! Jag skulle också behöva nya ridbyxor x)

2012-05-04 @ 23:14:01
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0