Imorgon Lorenzo!

Har längtat som en gaaaalning men imorgon är det äntligen lektion igen. Om allt går som planerat blir det nog Lorre jag får rida. Misstänker i så fall att det blir lite markarbete + kanske något litet skutt. Och mycket jobba på hans form. Ska bli superkul! Visserligen vill jag egentligen helt rida Rosa bara för att det gick så bra sist, men innan det ville jag ju rida Lorre för att det hade gått så bra på honom sist, haha. Så we´ll see! Jag är sjukt pepp hur som helst!

Däremot är jag inte så pepp på att åka hem till Sverige igen nästa vecka. Det känns ok i det stora hela men det som är jobbigt är att jag inte känner att jag har något bra ställe att rida på när jag kommer hem! Travarna jag har ridit känns inte rätt längre och blä, nä svårt är det! Men det måste helt enkelt lösas på något sätt! Kollar runt massa i alla fall.

Nåväl! Blog ya later!


Jag och Lorenzo i januari 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0