The Black Stallion Returns

 
Sitter och tittar på The Black Stallion Returns, alltså uppföljaren av den första Svarta hingsten-filmen. Och äntligen känner jag igen mig! Alltså jag såg ju ettan för någon månad sedan kanske och har sett den förut för läääängesen (kanske 15 år sen haha) men när jag såg den nu igen så kände jag inte igen den riktigt. Jag tänkte att det kanske var någon serie som jag sett som jag blandat ihop med filmerna. Men nu när jag ser tvåan så känner jag igen den och det är nog den jag har tänkt på! 
 
 
Ohh fina fina hästen. Och kärleken mellan honom och Alec (pojken som äger honom) är så fin. Jag funderar lite på att köpa alla böckerna (som filmerna baserats på) och läsa. Läste några av dem när jag var liten.
 

Kommentarer
Postat av: T U S S I E & L O N D O N

Sv; Vi tävlar dressyr (:

Svar: Vad kul! Vilken nivå? :)
stardealer.blogg.se

2012-08-17 @ 19:18:00
URL: http://londonryttaren.blogg.se
Postat av: Agnes

Hade också en liten flashback härom dagen då jag hittade alla mina polluxböcker från när jag var liten. Samlade på fullblodsserien och har nr 1-45!

2012-08-17 @ 23:01:25
URL: http://micatcho.blogg.se/
Postat av: T U S S I E & L O N D O N

Sv; Vi tävlar just nu på LC nivå, men ska så snart mellangaloppen sitter övergå till LB (: Vårt långsiktiga mål är att starta en LA.

2012-08-18 @ 17:54:11
URL: http://londonryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0