Blev inget idag

Idag skulle jag ha ridit min sista lektion här i Spanien innan jag åker hem på lördag. Men det blev inställt för det regnade här. Haha. Skulle ju aldrig hända i Sverige men här regnar det så sällan och marken blir typ förstörd för allt är sand eller asfalt. Och inga ridhus i sikte. Det är kul att det är så annorlunda.

Tråkigt på ett sätt att det inte blev någon men jag har ändå varit jättetrött så skönt på ett sätt.

Här kommer en liten och suddig bild av mig och Lorenzo när han gick fint häromdagen. Känner mig nästan som en "riktig" ryttare när jag ser det där, haha.


Kommentarer
Postat av: Amanda Decibel

Fin bild! Ser väldigt exotiskt ut! :)

2012-02-04 @ 22:49:04
URL: http://www.amandadecibel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0