Johnny Boy!

I dag var jag oh hälsade på älskade Johnny! Wohoo! Först tog jag in honom i stallet och borstade honom ordentligt och gosade lite. Ruggigt kallt var det. Trodde inte jag skulle bli långvarig men stannade 2,5 timme till slut. Efter ett tag kom en av de andra hästägarna till stallet och vi släppte ihop "våra" hästar på ridbanan så de fick springa av sig lite. (Hennes häst är gammal och rids inte så mycket.) Sedan gick vi på en liten promenad med dem, typ 10 min.

Jag tränade lite med Johnny så att han inte ska gå framför mig och stanna när jag stannar och så. Gick ganska bra till slut.

Jag red alltså inte men ååh vad sugen jag är. Jag vill liksom bara att allt ska falla på plats så jag har något fast ställe att rida på. Men får se hur det blir efter provridningen nästa vecka! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda Decibel

Åh vad fin han är, vackra ögon! :)

2012-02-08 @ 22:11:42
URL: http://www.amandadecibel.com
Postat av: Jen

Jaa! :D

2012-02-08 @ 22:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0