Provridning 2 + lista

På fredag ska jag provrida en annan häst. Puh! Får ta det lite lugnt imorrn så jag orkar då också haha. Fredagens häst är ett holländskt varmblod. Ska bli intressant! Båda känns dock bra så jag är rädd att jag inte kommer kunna välja? O_o

Nu skulle man ju faktiskt kunna tro att jag är varmblodstokig men det är jag faktiskt inte egentligen. Jag tycker att de är väldigt fina men mitt hjärta slår lite extra för rejäla halvblod faktiskt. Och på en värdig andraplats kommer nog fullblod, efter min introduktion till Johnny.

Och jaaaa nu är väl både halvblod och fullblod egentligen också varmblod. Himla omständigt det där men skitsamma, u know what i mean! I och för sig kanske holländskt varmblod är typ lite samma sak som svenskt halvblod? Jaja.. Som sagt, omständigt!

Halvblod.



Fullblod.
br>
Efter Spanienvistelsen nu senast så får nog andalusiern komma på tredje plats på min lista :)

Andalusier.

Kommentarer
Postat av: jenny

alla vet ju att döle/nordis är bäst ;)

2012-02-18 @ 19:06:04
URL: http://www.livetmedlacker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0