Tmrw

Imorrn smäller det! Då ska jag rida! Wiiih! Hehe. Det blir nu på det där stället där jag provridit förut som jag skrev. Rapport utlovas efter att jag har återhämtat mig :) Det är varmblodstravare som det gäller, vilket jag diggar, det enda jag kan tycka är en nackdelen är väl att det kan vara lite skumpigare än vanligt i traven. Men å andra sidan får man ju öva mer då ;)

Min allra första riktiga favorithäst, på ridskolan där det en gång begav sig, hade amerikansk travare i sig, så någonstans har jag kanske en förkärlek till travarna. Och kan tycka att det är lite väl mycket motgångar för ägarna av dessa hästar då många tycker att de inte kan användas som ridhästar. Lite töntigt I'd say.

Jaja nu blir det till att ladda! Ska upp tidigt imorrn också. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Amanda Decibel

Instämmer helt!

2012-02-15 @ 23:17:05
URL: http://www.amandadecibel.com
Postat av: jenny

håller tummarna!

2012-02-15 @ 23:24:57
Postat av: Jennyfer

Tack Jenny!

2012-02-15 @ 23:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0