Sara Algotsson

Ojoj vad kul att Sara fick silver i individuella!! Men snacka om att snubbla på mållinjen. För er som inte vet red hon helt super och alla hade börjat jubla när hon hoppade sista hindret, men vips så föll en av bommarna. Hade hon inte rivit hade hon fått guld! Men en andraplats i OS är ju inte fy skam det heller.
 
Jag måste säga att jag är lite såld på fälttävlan nu. Trodde inte jag skulle tycka det var så kul! Nu är jag faktiskt sugen påatt börja, just för att det blir så ombytligt när man ska rida flera grenar. Lite läskigt med terrängen när så mycket kan hända (olyckor alltså). Men det är väl en helt annan sak när man rider på en lägre nivå.
 

Sara och hennes superfina Wega!
 
Jag tycker det är jättekul att fälttävlan har fått synas så mycket och det känns som att ridsporten har blivit mer uppmärksammad senaste tiden. Säkert tack vare Jerringpriset. Häftigt!! Nu vill jag också komma igång och tävla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0