I Spanien nu

Nu är jag installerad i Spanien sedan ungefär ett dygn. Idag var jag och hälsade på Lorenzo och de som jobbar på ranchen där jag red sist jag var här. Det var jättekul för de verkade så glada att se mig. Ja, mest människorna då. Lorre stod och åt och var inte riktigt lika exhalterad haha, men verkade ändå som han kom ihåg mig. :) Ska rida honom igen på torsdag, ska bli superkul. Dels för att han är ganska rolig att rida och dels för att se om jag har utvecklats något på de 5 veckor som gått sedan jag var här och red honom sist.

Det har varit riktigt varmt här idag. Ca 22-23 grader och strålande sol. Så hoppas det inte blir för varmt att rida på torsdag. Haha lyxproblem minst sagt. Om man jämför med Sverige och hur jobbigt det är att frysa om tårna och behöva ha tio lager kläder på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0