Hemma igen

Det blev inte så mycket skrivande i Ystad som jag hade trott. Delvis för att uppkopplingen inte fungerade som lovat på mitt hotellrum, och delvis för att jag blev lite sjuk under resan. Men hur som helst hade jag det jättebra. Så otroligt vackert där nere. Kommer absolut åka tillbaka! Hoppas på snart! :)

Jag red Mackan två gånger och bilder kommer på det samt de andra hästarna i stallet. Han är inte så utbildad då han stått mycket efter han blev inriden så det var inte lika lätt att rida honom som jag trodde. Och jag är ju van att rida mer utbildade hästar eller ridskolehästar som är snälla liksom. Men det var kul ändå! Alltid lär man sig nåt!

Nu är jag trött och orkar inte skriva så mycket. Men bildbomb kommer snart hur som helst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0