Pepp och depp

Okej, nu har jag verkligen varit värdelös på att blogga. Men har inte haft någon större lust. I fredags red jag lektion och det gick jättebra. Fick rida det fina halvblodet som såg ut som Johnny! Han var inte supertrevlig i boxen direkt men skiiitkul att rida! Stooor kille med stoor gång. I like! Red även utan stigbyglar ett tag, kände mig väldigt modig haha.

Blir kär i typ vraje häst jag träffar/ser och letar som en tooook efter foderhäst/sommarhäst/whateverhäst. Men det går segt och idag är en sån dag då jag bara känner för att ge upp. Det kommer jag aldrig att göra men så tråkigt när man lägger ner så mycket tid på att glo på annonser varje dag och ringa och maila och folk typ inte svarar eller det skiter sig på andra sätt. Men det SKA gå. Det MÅSTE gå. För att jag känner starkare för varje dag som går att jag måste ha en egen häst. Även om den bara är på lån.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0