Ridresa!

Hell yeah! på tisda drar jag till Ystad och hälsar på Amanda och Gurkan! Kolla in deras (hennes?) blogg på www.amandadecibel.com

Kommer att stanna där i tre nätter och hjälpa till att rida en eller flera av hästarna som står i Gurkans stall. Ska bli så himla kul! Om allt går som planerat kanske jag kommer att åka ner en längre period senare i sommar.

Jag har aldrig varit i Ystad heller och det verkar vara så himla fint och mysigt. Inte minst ridvägarna! :) Dessutom verkar det som att det ska bli jättefint väder i veckan så extra pepp på det!!

Här är en bild på fina värdparet!


Gurkan är ett arabiskt fullblod på 14 år som egentligen heter Renaldo. Och Amanda är en tjej som vanligtvis rider med hjälm, bara så att ingen får för sig något annat! :)

(Hoppas det var ok att jag lånade bilden Amanda? Säg till annars så tar jag bort den!)

Kommentarer
Postat av: Amanda Decibel

Ha ha klart det var okej. :) Ska bli kul när du kommer ner! :D

2012-05-21 @ 17:06:45
URL: http://www.amandadecibel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0