Det eviga letandet...

Jag har hittat en billig och bra stallplats! Och så fort jag hittade den började igen det smått maniska letandet av häst att fylla den med. Det går lite upp och ner och det jobbigaste är väl nästan att alla bra hästar finns så långt bort. Och det ahade ju varit enklare om man hade körkort. Men hur som helst, som det ser ut nu skulle jag kunna komma undan med runt 3000-3500 per månad inkl allt och det borde jag kunna fixa! 
 
Jag letar mest efter foderhäst som ska lånas ut kortare tid (högst 6 mån typ men gärna möjlighet till förlängning) eller häst att hyra. Någon som har några tips? Redan länsar HästNet, Bukefalos, Medryttare.nu och diverse uthyrningssajter. Men alla tips mottages tacksamt. <3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0