Åhhh vad jag längtar!!

Det har börjat sjunka in nu, att jag faktiskt har en medryttarhäst!! Det enda tråkiga är att jag måste vänta två veckor innan jag börjar som medryttare hehe. Jag längtar så himla mycket tills dess! Har tänkt skriva upp massa varianter på träningspass som jag kan ta av senare när det behövs. Jag älskar verkligen att rida för instruktör och kommer fortsätta göra det medjämna mellanrum men det ska också bli väldigt kul att rida på egen hand. Öva på sådant som jag behöver öva på och göra lite mer som jag vill. Vissa saker kanske man inte vill göra på lektion (sånt man typ kan övapå utan hjälp) eftersom det kostar. Som t.ex. bara att öva på övergångar!
 
Samtidigt finns det en liiiten del av mig som inte vågar bli helt brutalt glad än eftersom att allt kan hända. Det kanske inte funkar när vi väl börjar eller att det blir för jobbigt att åka (kommer ta typ 1,5 timme en sträcka).Är rädd för att bli besviken helt enkelt. Men försöker att inte tänka på det. Vi får börja en månad och se hur det känns. Men vill börja nuuu! Hehe.
 
Ska dessutom försöka att boka in någon lektion i nästa vecka så att jag inte tappar för mycket innan jag ska rida Månen igen. Men nu kan jag inte rida på det stället jag ridit senaste tiden så vi får se vad/när/hur det blir.
 
Hur som helst är jag så himla glaaaaaad! Wiiiih!!! :D
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Sv: Jag skuttade lite små pinnar i skogen ibland, sen terrängtränade jag för en tränare ibland när det var gruppträningar. Jag tycker det är bäst att ta hjälp av en som kan så att det blir rätt från början, även om man bara hoppar små hinder.:)

2012-08-10 @ 10:50:55
URL: http://ezzaaass.blogg.se
Postat av: Elsa

Sv: Ja åtminstånde i Skåne där jag bor, Stockholm däremot vet jag inte några terrängtränare. Men det finns garanterat där också, du kan ju kolla runt med folk från Stockholm som rider fälttävlan och höra med din ryttarförening om dom har någon. Annars kan du kanske fråga Nell på blackijacki.blogg.se om hon vet någon bra, har för mig att hon bor i Stockholm och hon rider fälttävlan. :)

2012-08-10 @ 21:05:49
URL: http://ezzaaass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0