Äntligen medryttare!!!!

Jag bad ju er att hålla tummarna för en grej, och det verkar ha funkat! Jag har ju berättat att Månen ska flytta från stallet där jag ridit honom nu, då han bara var där tillfälligt. Men nu har jag pratat med hans ägare om att bli medryttare på honom och hon är på! Så jäkla kul!! :D 
Det dröjer dock ett par veckor tills jag ska rida honom igen men ändå. Jag har letat sååå länge och äntligen har jag hittat en häst som jag tycker om och som passar mig och ägaren verkar supertrevlig och lätt att ha och göra med. Det kommer bli lite längre att åka men det känns som att det är en petitess i sammanhanget ;) Vi ska börja med att prova en månad och se hur det går. Kommer antagligen bli två dagar i veckan. Peeeepp!! Och tack för att ni höll tummarna! :D
 

Skimmeln och jag kommer fortsätta hänga!

Kommentarer
Postat av: MALIN - HOBBYRYTTARE

Gud va kul! :D

Svar: Jaa! Wiiih!! ^^
stardealer.blogg.se

2012-08-10 @ 17:22:11
URL: http://maalinnilssons.blogg.se
Postat av: josefine

Gud va kul! :D

Svar: Jaa!! :D Tack!
stardealer.blogg.se

2012-08-10 @ 23:39:32
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0