Längtar...

Längtar tills på tisdag då jag ska rida lektion igen. Längtar tills jag har en egen häst. Åhhh... Vill bara ha en regelbundenhet i ridandet. Har varit ganska regelbundet senaste månaden men vill bara ha mera mera mera! Förstår inte varför det ska vara så svårt att hitta en medryttarhäst? Om jag hade någon att dela en häst med så skulle jag nog inte banga på att göra det. Men det går hela tiden fram och tillbaka mellan medryttarhäst/hyra/bli fodervärd/bli delfodervärd/rida privatlektion/rida på ridskola... Det enda jag vet är att jag måste rida så mycket som möjligt för det gör mig så lycklig! Nu har jag letat medryttarhäst seriöst i över ett halvår. Hoppas det ordnar sig snart. Annars vet jag inte vad jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0