Tips tack!

Hej hörni! Jag har tänkt på det här med att utvecklas som ryttare och jag har verkligen inget tålamod haha. Jag vill kunna allt nu! Eller ja, inte allt! Jag vet att man aldrig blir fullärd, men jag vill bli bättre bättre nu nu nu! Så jag undrar helt enkelt om det är någon som har tips på hur man utvecklas på snabbast sätt? Är det bara att rida så mycket som möjligt, läsa så mycket som möjligt... Eller är det någon som har mer specifika tips? Tips på bra hästböcker (fakta)? Tar även tacksamt emot tips (som jag skrivit förut) om övningar man kan göra från marken som stärker ens ryttarkropp! T.ex. övningar för starkare mage/bål/rygg, balans m.m. :)
 

Jag och Lorenzo i våras i Spanien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0