Bokat lektion

Wiih! På onsdag ska jag rida lektion igen. Ska bli spännande. Speciellt att se hur jag har utvecklats sedan sist jag gjorde det, cirka två veckor sedan. Jag har ju ridit en del sedan dess så det borde ju ha hänt något kan man tycka.

Jag vill bara kunna ALLT nu och känna att jag har kontroll i ridningen. Men det kommer väl. Har tänkt att sätta upp lite mål och delmål och så, men har svårt att komma på. Ett mål jag har är att tävla hoppning innan året är slut. Haha men jag vet inte. Kanske får bli att TRÄNA hoppning till att börja med ;)

Delmål däremot har jag jättesvårt att sätta.. Jag är mycket för listor och struktur så jag skulle vilja skriva upp och kunna kryssa för liksom, men vet inte vad.. Förslag tas gärna emot. Men ingen vet ju exaaakt vad jag ligger på för nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0