Hästshow och hemgång

Igår var jag på en hästshow på stället där jag har ridit. Pengarna gick till ett stall i närheten som tar hand om hästar som har farit illa. Så det kändes bra att kunna bidra med en liten peng till dem.

Själva showen var kul att se. Det var kadrilj, barbackaridning, konster på hästryggen m.m. Men efter en timme kändes det som det räckte så jag åkte hem. Det var dessutom ganska dåligt väder, regnade och var kallt.

Maskeradhoppande barn

Toksnygg men tokig hingst

För övrigt ska jag antagligen åka hem nästa helg till kalla lilla Sverige. På något sätt längtar jag, men det är ju inte efter vädret kan jag säga. Men då har jag varit här i en månad och det känns som jag har en del att ta itu med där hemma. Ska dock försöka hinna rida minst en gång till här innan dess. Kanske två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0