Ramlade av

Damn it! Ramlade av idag. Det gick bra skademässigt och så och på ett sätt skönt att få det gjort så man vet att det inte är så farligt (har inte ramlat av på mååånga år och varit lite orolig för att det faktiskt kan hända). Men kroppen fick någon slags chock så jag blev helt svimfärdig och yr efteråt. Fick ligga och vila på marken utanför ridbanan ett tag innan jag blev upptvingad igen. Så jäkla trött på att min kropp inte vill göra som jag vill, och orka som jag vill!

Menmen, skriver mer vid annat tillfälle. Nu är det vilande och sovande som gäller.

Kommentarer
Postat av: Amanda Decibel

Du fixar det här, jag flög också av när jag börja sätta igång efter en längre period med. Några gånger till sen börjar du få tillbaka musklerna som hjälper dig med balansen sen kommer det gå strålande igen! :)

2012-01-26 @ 20:29:05
URL: http://www.amandadecibel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0