Den svarta hingsten

Häromdagen såg jag filmen "Den svarta hingsten", det var väldigt många år sedan jag såg den och det var inte mycket jag kom ihåg rätt! Jag tror dock att jag blandar ihop den med tv-serien som gjordes någongång på 90-talet. Eller hur det nu var.
 
Hur som helst, så himla fin film! Nu blir det till att se uppföljaren och försöka få tag i serien.
 

Den svarta hingsten under inspelningen som ägde rum på Sardinien.
 

Den arabiska fullblodshingsten Cass Ole, filmens stjärna, var egentligen inte helt svart. Han hade både strumpor och stjärn. Hur som helst - otroligt vacker!

Kommentarer
Postat av: Amanda Decibel

Wow, vilken otrolig bild där hingsten galopperar i havet!

2012-07-14 @ 22:58:08
URL: http://www.amandadecibel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0