Uteritt i perfekt väder!

Igår blev det uteritt i det fina vädret. Perfekt väder faktiskt! Varken för varmt eller för kallt, så där så man inte ens tänker på det! Men solen var framme och liiite vind på det = underbart ridväder! Vi var ute i typ en timme tror jag. Tycker verkligen om Månen, som skimmeln jag har ridit senaste tiden heter. Han är så trygg och snäll och rolig. Han blev lite pigg i galoppen men det är ju inte så konstigt. Annars hur lugn och fin som helst :)
 
Red ihop med min instruktör som tig med sig en jättefin häst hon har på tillridning. Det är ett (nästan?) svart sto som är så himla stiligt. Vet inte hur länge hästen ska stanna där men om hon ska stanna läven i höst kanske kan ska få bli medryttare/delfodervärd på henne! Hon är Hannoveranare, vilket jag inte har så mycket erfarenhet av men de är väldigt tjusiga i alla fall! Jag gillar det maffiga med dem. Hon är tydligen väldigt välriden också. Och väldrigt trevlig att ha och göra med. :)
 
Dåligt med bilder även denna gång, men blev en hagbild efter jag hade släppt in Månen bland de andra valackerna. Blondinen och brunetterna ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0