Bildbomb!

Här kommer den utlovade bildbomben från ranchen! :) Kommentarer till bilderna står under (nästan) varje bild. Brukar själv bli förvirrad om kommentarer gäller bilden över eller under så lika bra att förtälja detta direkt ;)

Först lite från innan och under ridningen:
Lorenzo låg och sov i hagen när jag kom.
Konstig hand men ändå...

Och sen lite foton från stallet och hästarna som bor där :)

Spol"spiltor".
Hö.
Grepar och spadar och grejs.
Boxar.
Denna sötnos ska jag antagligen rida ut på imorgon. Ganska lik Lorre, men det är inte samma ;)
Häng i en av hagarna.
Lorenzo och Rosa.
Gulleminishettisen som jag visat upp förut. Så hiiiimla rar och snäll!
Så himla sött och trevligt föl (två år snart).
En av hagarna (här ser man även den lilla delen de har under tak. Hästarna i denna hage står oftast ute dygnet runt verkar det som. De andra står ju också "ute" fast i boxar).
Fler boxar.
Två av privathästarna (tror jag) i en annan hage.
Snygg hingst.
Stallplanen med uppbindningsplatser.
Snyggaste hästen i stallet tror jag nog. Som en sagofigur. Men gör sig inte riktigt lika snygg på bild tyvärr.
Sadelkammaren.

Kommentarer
Postat av: Amanda Decibel

Gud vad kul med alla bilder! Min favoritbild var den där du tagit foto i stallgången och två hästar står nyfiken och kollar ut från sina boxar vad du gör, ha ha! Awww!



Gillade hingsten och den kritvita pållen, vilka drömmar! :)

2012-03-24 @ 23:42:52
URL: http://www.amandadecibel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0