<3 Ystad

Igår anlände jag till Ystad och jag måste säga att jag redan är lite kär. Inte varit så mycket i själva staden men alltså åååh. Runtomkring är varje hästälskares dröm skulle jag tro. Det är såå vackert och hästar överallt typ. Jättefina ridvägar och rapsfält så långt ögat kan nå ^^

Var och hälsade på alla hästarna i stallet igår och alla är superfina. Longerade en av hästarna lite, Mackan, och idag ska jag antagligen rida honom. Han är korsning halvblod/travare och har precis blivit igångsatt efter en lång paus. Så vi är lite p samma nivå, haha. Nä men ska bli kul hur som helst! Han är supermysig att hålla på med. Hoppas även träffa stallets ägare idag och diskutera lite business. ;) För nu vill jag så klart aldrig åka härifrån. Typ!

Tog massa bilder igår och fler kommer väl tas idag, men hinner inte ladda upp dem nu. Så stay tuned! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0