Inte den här gången heller

Nej, det blev inget med foderhästen. Det hade blivit alldeles för dyrt och sen så var det en del andra saker som gjorde att jag tvekade. Var lite ledsen efteråt för ibland känns det liksom som att det är omöjligt! Nu var jag helt inne på att mest skrota runt ett tag och inte vara så träningsinriktad, liksom bara öva på att vara i sadeln och bygga upp balans och muskler mer.

Istället ser det ut som att hösten kommer att få bli fylld med privatlektioner för det är det enda alternativet jag har till ridning just nu. Det ger ju massor så det är ju inte fy skam egentligen om det inte hade varit för att det var så himla dyrt! Om jag vill rida en gång i veckan blir det ju iaf 2000 kr/mån och jag har visserligen inte något problem att lägga de pengarna på min ridning, men de flesta kan ju nästan ha en egen häst för de pengarna!

Här där jag bor kostar det billigaste stallet + mat och hovis minst 4 000 kr i mån. It´s crazy!! Ingen som vill dela häst?

Snart ska jag i alla fall till Spanien igen och då hoppas jag det blir lite ridning. Längtar!!


Solnedgång i Spanien, januari 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0